jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Bakabaka

Allmänt Permalink3
Nu har jag varit i farten igen och bakat! Denna gången blev det kokosrutor (kärleksmums). Vill bara påpeka att jag inte äter upp alla kakor själv som jag bakar utan att de ska vara till min studentmottagning, hehe. Bara ifall ni trodde att jag gått lite till överdrift typ.
 
Dagens bakverk
 

Glömde att fota dem när de låg på plåten så fick bli en bild på topplagret i burken. Det blev i alla fall ca 25 st :)
 
Nu ska jag äta lunch för att sedan bege mig till stan, närmare bestämt Slottsskogen och träffa min klass. Ska bli mysigt :) Återkommer med bilder på våra (förmodligen) asgrymma flak-lakan! 
 
 
 
 
#1 - - Emma:

Fin blogg:)

Svar: Tack så mycket :)
Josefine

#2 - - Victoria:

Tack så jättemycket :)

Så gott det ser ut att vara.

#3 - - Amanda:

Mums! :)

Till top