jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Dagen före studenten

Allmänt Permalink0
Hej! Känner att jag inte har skrivit på ett tag... Min helg var iaf rätt så lugn. Har mest varit hemma, förutom när jag i lördags följde med och hämtade Dennis och hans mamma på flygplatsen :) Så vi har träffats en del i helgen också, mysigt, har saknat honom :) <3 I övrigt har jag under helgen (och med fortsättning idag!) hjälpt till med förberedelserna inför min student som är imorgon!  Så städning, ommöblering, matlagning, dukning osv. Idag var jag inne i skolan (mycket kort vistelse!) för att få reda på ett betyg och sedan köpte jag konfetti och åkte tåg hem. Nu har jag dukat inför imorgon och väntar på att mamma och Caroline ska komma hem med de sista inhandlade sakerna så att jag kan fixa med tårtan o så. Uppdaterar senare under dagen om jag hinner!
Till top