jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Det blev fest...

Allmänt Permalink4
Hej och godmorgon (!) Kanske inte är morgon för er, men själv vaknade jag halv ett, vilket jag INTE brukar göra så ofta! Orsak: Dennis frågade igår efter mottagningen om jag ville följa med till Sticky på studentfest. Så då gjorde jag det :) Och jag ångrar mig inte, va en helskön kväll! Så efter mottagningen som var jättefin och lyckad blev vi skjutsade in till stan där vi träffade några av hans klasskompisar, sedan dansade vi loss och va inte hemma förrän halv 5. Idag måste jag dock vila mina fötter! Så blir en lugn dag. Är så himla glad idag också för nu har jag inget mer skolarbete kvar, känns sååå skönt!! Kanske ska ta och sätta mig ute i solen med en smoothie och läsa en bok :) 
#1 - - Josephine Einarsson:

Snyggig blogg du!:)

Svar: Man tackar :)
Josefine

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

kul :D

Svar: Verkligen :)
Josefine

#3 - - Elin:

Gud vad roligt med studentfest, längtar tills jag blir 18 så jag också kan gå :D

Svar: Förstår att du längtar!
Josefine

#4 - - Josephine Einarsson:

Svar: Jag med! Älskar lukten också. Tack så jättemycket!:)

Till top