jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Donner OS

Allmänt Permalink1
Idag hade vi Donner OS. Väldigt kul arrangemang med bland annat dragkamp, stafett, brännboll, styrkelyft, men även icke-idrottsrelaterade grenar som "så ska det låta" och att lyfta upp nonstops med sugrör. Varierat helt enkelt, och kul! Min klass satsade på att vinna så va såklart lite besvikna när vi inte gjorde det. Vi kom trea. Men vi får i alla fall springa ut som sista klass vilket va det som vi ville så är rätt nöjd ändå :) 
 
Nu har jag ätit en god glass :) Det kan man få unna sig ibland! Särskilt när det är så fint väder ^^
 
 
Nu tänkte jag cykla och uträtta några ärenden, sedan ska jag träna - det blir ett styrkepass idag, och sedan tänkte jag läsa :)
#1 - - Clara:

Tack snälla du!

Till top