jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

God Morgon

Allmänt Permalink0
Hejhej! Har nyss stigit upp och tänkte strax äta frukost. Igår spenderade jag dagen med Dennis, vi åt tårta som blivit över och kollade på massa Fresh Prince avsnitt. Det va mysigt ^^ Älskar den serien, tror Dennis har fått tre eller fyra säsonger av mig i present, hehe! Hann också med att lösa lite korsord på altanen i värmen och ta en kokos-ananas smoothie :) Hur som helst, idag har Dennis och hans mamma åkt till Sarajevo och ska vara borta en vecka så kommer inte att träffa honom på ett tag :( Kommer sakna honom, menmen, får hitta på annat :) Idag ska vi bl.a. sitta och planera min student, skriva ner allt som behöver köpas osv. Känns skönt, man behöver lite planering ;)
 
I brist på annat: en bild från Kreta förra sommaren. Bara för att jag har summerfeeling nu :D
Jag och Dennis <3
Till top