jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Mera bakning

Allmänt Permalink0
Fick feeling för att baka mer, så då gjorde jag det! (Inte för att möla i mig själv, utan till studenten!)
Gjorde hallongrottor :)
 
Hallongrottor
 

Nu när jag inte har något skolarbete kvar så märker jag att jag lätt blir lite rastlös. Vad ska man hitta på då liksom? Så jag kom på: nu kan man ju börja läsa igen :D Alltså, böcker, romaner och så. Lånade två böcker för inte så länge sedan, varav jag har läst den ena och tänkte börja på den andra nu. 
Isabella Löwengrips två böcker "Egoboost!" och "Isabellas hemligheter"
 

Har läst Egoboost och tyckte den var riktigt bra! Verkligen inspirerande! Man fick en inblick i hennes liv och hon hade en del bra tips om allt från mat och kärlek till självkänsla och att våga ta för sig. Så nu tänkte jag ta mig an hennes andra bok, för att till sist läsa Economista som jag tror kommer ut snart.
Till top