jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Ny vecka

Allmänt Permalink0
Idag är det måndag och ny vecka. Det innebär = ännu kortare tid kvar till studenten :) 
Måste bara säga att The Following avsnittet igår va så spännande! Nu är det bara två avsnitt kvar, ett imorgon och ett nästa vecka!
 
 
Idag bestämde jag mig för att inte åka till skolan förrän vid 12, har inga direkta lektioner utan bara det att man kan få reda på betyg och sådär. Så det blev en god frukost och sedan har jag bakat kolakakor till min student - det är mycket att göra så lika bra att vara ute i god tid! Tror att det blev runt 70 stycken.
 
 
Dagens frukost :)
 
 
Kolakakor
 
Nu ska jag packa ner alla mina kära skolböcker som ska lämnas tillbaka! 
Till top