jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Balen

Allmänt Permalink0
Igår var min skolas bal! Vi samlades vid Göteborgsoperan och tog kort en stund och sedan åkte vi med abbonnerade bussar till Marstrand.  Alla var så otroligt fina! Vi bjöds på drink utomhus och tog massa kort med havet i bakgrunden. Så fint, och vi hade verkligen tur med vädret också! Sedan var det dags för alla att gå in, hitta sin bordsplacering och njuta av trerätters kombinerat med några roliga "nomineringar" och några som höll tal. Väldigt trevligt! Lärarna hade även fixat ihop en "hälsning", det var väldigt roligt med massa bilder på många av lärarna på skolan när de var unga. Det blev en hel del skratt! Sedan flöt kvällen på med musik och dans, någon drink och lite pauser för att hämta luft. En väldigt lyckad kväll och ett fint minne <3 
I trädgården innan vi åkte
 
Min fina frisyr, som min syster fixade åt mig <3

Mamma och pappa tog massa bilder ute vid Marstrand, men jag har inte lagt in bilderna från deras kameror på min dator än så kommer förmodligen att så småningom lägga upp lite fler bilder och på min balpartner också <3
 
Idag är jag lite trött för vi somnade rätt sent och sådär. Så ska mest ta det lugnt idag, men måste plugga lite också för har mina två sista skolgrejer på fredag. Snart är det slut! Ska bli så skönt! Ha en fin fortsatt dag nu!
 
Till top