jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Fredagen

Allmänt Permalink1
Igår var en rätt så händelserik dag! Först ut var mattenationella, va ganska nervös innan men hoppas att det gick bra. Det var sista provet för gymnasiet! Efter det mötte jag upp Dennis och vi åt en härlig lunch - på en god salladsbar. I torsdags var det 4 år sedan vi blev tillsammans <3 Så vi ville fira det lite och gick på bio, vi såg Den store Gatsby. Jag tycker att den var väldigt bra, helt klart sevärd! Vi lyxade till det med popcorn, snacks, godis och dricka, ibland får man unna sig lite gott! Vi tog tåget hem efter det, och jag tränade: körde lite styrka hemma och sen en jogingrunda på det. Kändes skönt! Sen strax innan 8 gick jag hem till Dennis och så åt vi thaimat, mums! Sedan blev det tårta och film (Signs, som gick på tv) hemma hos mig! Härlig dag!
Hallontårta
#1 - - dixy:

va gott=)

Svar: Japp, det var gott :)
Josefine

Till top