jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Klänning till studentfesten

Allmänt Permalink1
Idag har jag varit i skolan, rätt seg dag men det är okej med tanke på att det inte är så lång tid kvar nu, hehe ;)
Kollade lite kläder i stan innan jag åkte hem, men hittade inget direkt. Hämtade däremot ut de skor som jag ska ha på balen imorgon - hade lämnat in dem hos skomakaren för att töja ut dem i tårna för de gjorde så hilma ont sist, för att de va så trånga. Tror de blir bättre nu! Sen hade jag även fått hem klänningen som jag beställt, som jag ska ha till studentfesten. Paljetter, så himla fin!  
Festklänning
 

Nu ska jag lägga mig för det blir ju en lång dag imorgon! Ska bli så kul att se alla uppklädda och fina på balen, längtar!!
 
 
#1 - - Tess:

Vilken fin klänning på en söt tjej =)

Svar: Tack =)
Josefine

Till top