jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Mors Dag

Allmänt Permalink1
God morgon!
 
Har nyss vaknat och väntar på att min syster också ska göra det så att vi kan fixa frukost till mamma på sängen eftersom det är Mors Dag. Har ingen aning om när detta under kan inträffa för hon kom hem sent igår (vet inte när, 3 kanske?) efter att ha serverat på ett bröllop. Så vem vet när hon kan tänkas vakna...
 
Hopps ni får en fin dag, vädret verkar i alla fall bli härligt! Uppvakta mamma lite extra också!
 
Sålänge får ni en bild på en av mina små älsklingar <3
 
Lukas <3
 

Har även en till, Lemon, men hon är en bustjej som flyger iväg så fort man tar fram kameran...
#1 - - Clara:

Vilken fin bild!

Svar: Tack!
Josefine

Till top