jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Studentutspring

Allmänt Permalink5
Nu har Dennis och hans skola haft sin student :) Vilket pangväder de fick! Strålande sol när de kom in mot Göteborgsoperan i en Paddan-båt. Så fin dag <3
Dennis <3
 
Studentflaket
 
Dennis och hans klass på flaket
 
Kom på att flak + lakan = flakan! :D De hade skrivit kul grejer!
 

Sådär, det var lite bilder från denna student! Nu har jag fixat klart tårtan jag ska ha med mig.
 
Tårta
 

Nu är det snart dags för mottagning! Vi hjörs!
#1 - - vanja:

vad roligt

Svar: Ja, det är kul med studentfirande :)
Josefine

#2 - - julia:

Ååå vad roligt!

Svar: Det är alltid roligt med student! Längtar till min student! (11 dagar kvar)
Josefine

#3 - - Emelie Johansson:

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket!
Josefine

#4 - - G I N A ~:

fina bilder! :D

Svar: Tacktack :)
Josefine

#5 - - Amanda:

Tårtan ser ju underbar ut! :)

Svar: Tack :) Den kändes somrig!
Josefine

Till top