jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Trött

Allmänt Permalink0
Jag är inte den som brukar somna sådär på dagen, inte ta mig en powernap. Men idag var jag verkligen trött och efter att vi hade gjort hemmagjord pizza hos Dennis så la jag mig på soffan för att "vila i 5 minuter". Jojo... Väcktes ca en halvtimme senare, till min stora förvåning hade jag sovit! Och det var så skönt! Ville fortsätta sova. Konstigt nog var jag typ ännu tröttare efteråt, kände mig jätteseg, så har inte varit en särskilt produktiv dag. Men tog i alla fall en skön dusch när jag kom hem och använde scrub, kändes uppiggande! Kändes även fräscht att tvätta bort allt hårspray från dagen innan...
Mina favoriter: Scrub och duschkräm från The Body Shop
Till top