jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Muntligt prov

Allmänt Permalink0
Jag gick upp 6.30 för att vara säker på att komma i tid till skolan, till mitt prov. Jag var i väldigt god tid och satt och gick igenom mina anteckningar, tills det var min tur. Nu har jag precis gjort provet. Det gick ut på att man under 4 minuter skulle besvara två olika slumpvis valda frågor kopplat till management - organizational behaviour, omfattandes 7 kapitel (ca 250 sidor). Alltså kunde frågorna handla om typ vad som helst, så väldigt svårt att veta vad som var viktigt att kunna. Men nu har jag gjort det i alla fall, och mina två frågor var rätt svåra, men jag svarade på båda och försökte säga så mycket jag kunde om dem. Känns skönt att ha det gjort hur resultatet än kommer att bli (får reda på det i slutet av veckan). Det ska väldigt mycket till för att man ska få 0 poäng (av 15), för då ska man bokstavligt talat inte sagt ett knyst. Så jag tror på några poäng i alla fall. 
 
Nåja, nu sitter jag och väntar på min nästa lektion, slutar vid 2 idag och ska åka hem och vila lite innan det är dags att plugga igen. 
 
Denna veckan kommer jag bara att vara i skolan idag, tisdag eller onsdag och torsdag, för på fredag är det "good friday" - inga lektioner, och sedan är det påsklov! Gött med en veckas lov!
 
Ha en bra dag så hörs vi snart igen!
Till top