jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Back in Perth!

Allmänt Permalink0
Hej på er!
 
Igår kväll kom vi hem från vår roadtrip. Alltså, jag måste bara säga - vilket äventyr! Vilka upplevelser! Och på så få dagar hann vi med en hel del och det har varit så roligt och häftigt och coolt och fantastiskt! Men vi var allt bra trötta när vi kom hem igår. Det var så skönt att ta en lång varm dusch, kände mig härligt fräsch efter det innan jag skulle lägga mig. Var så skönt att sova i sin säng igen! Tror dock att jag har åkt på en förkylning, Dennis har varit förkyld under resan så det är ju inte så konstigt i så fall. Hur som helst, det har varit några grymt händelserika dagar! Idag ska jag bara vila. Lite mer kommer om roadtripen senare, men det blir inte så detaljerat, för jag vill spara godbitarna tills jag kan berätta dem "in real life". Men lite av höjdpunkterna kommer i alla fall!
 
Ha det nu bra, på luciadagen. Har själv dock ingen feeling för jul, 25 grader och sol liksom... Men det blir nog en pepparkaka sen i alla fall.
 
Kramkram
Till top