jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Sälja saker

Allmänt Permalink0
Som jag har berättat om tidigare, så försöker vi sälja lite saker som vi inte kan ta med oss hem och därför har jag lagt ut saker till försäljning på en facebook sida som heter "UWA Marketplace". Där är det mest studenter som lägger ut böcker och annat till försäljning, men det är ett bra ställe att sälja allt möjligt på. Har hittills fått sålt tvättställning och mixer via den sidan. Men nu idag så upptäckte jag något när en person skrev till mig. Hon skrev i kommentarsfältet till bilderna att hon "pm:at mig", vilket betyder skickat ett personligt meddelande. Men jag såg inget i min inkorg. Det brukar lysa rött  och stå en etta då. Yey, känner mig som en stenåldersmänniska. Så oteknisk som jag är.... Jag berättade för Dennis, och han sa att det fanns en annan inkorg - "övrigt" där meddelanden hamnar som är skrivna av icke-facebookvänner. Men tack för att du säger det nu liksom! Bättre sent än aldrig i alla fall. Men där i den inkorgen hade jag massor av olästa meddelanden, från folk som ville köpa både det ena och det andra, som jag inte vetat om och som jag därför inte har svarat. Ååååhh. Jag skrev tillbaka till alla och ursäktade sent svar och hoppas på att vissa fortfarande är intresserade av att köpa det som de efterfrågade. Hade ju varit så bra att få sålt de där grejerna. Dumma teknik. 
Till top