jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Simma med vilda delfiner...

Allmänt Permalink0
...Nu har jag bokat - det blir av måndagen den 5:e januari - då ska jag simma med vilda delfiner!! Ska bli sååå spännande och kul! Känns riktigt roligt att ha något att se fram emot även när jag kommer att vara själv kvar här och efter nyår. So excited!!
 
Nu ska jag göra julgodis av marsipan och choklad, som vi köpte på IKEA när vi var där sist. Till middag blir det grillning - åh så gott! Till det en god potatissallad. Vad mer ska göras? Ska ta in tvätten som hänger ute, sedan ikväll blir det lite mys med glögg, pepparkaka och smaka julgodis. Kanske en film ikväll också.
 
Får se när jag hinner skriva om roadtripen - det kommer någon gång i alla fall!
 
Kramkram
Till top