jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Utomhusbio

Allmänt Permalink0
I söndags eftermiddag, dagen innan vi åkte iväg på vår roadtrip, så åkte jag och Dennis in till stan för att kolla på gratis utomhusbio vid ett torg. Vi kollade på julfilmen Elf, jag hade inte sett den innan och jag tyckte att den var rätt söt och rolig. Kändes dock inte alls som jul när man satt där i eftermiddagssolen på en filt på gräset... Men det var mysigt i alla fall! Vi hade med oss dricka, popcorn och chips, gottgott! 



 
 
De visar en hel radda med filmer där nu inför jul, så på onsdag kväll ska vi dit igen, för då är det "date night". Istället för på eftermiddagen så går filmen då 20.30 på kvällen, och det är Love Actually som visas. Ska bli mysigt - man kommer nog se skärmen ännu bättre då också eftersom det kommer att vara mörkt då. Så himla bra och kul att Perth City anordnar massa skoj inför jul!
 
Till top