jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Näst sista dagen innan avresa

Allmänt Permalink0
Snart dags att gå ner till gymmet för näst sista träningspasset på Sportlife innan jag åker! Blir ett benpass. Känns lite vemodigt faktiskt. Ska lämna tillbaka ett par böcker på biblioteket när jag väl är nere vid torget också. Ikväll blir det film med Dennis och Erol - vi ska se sista delen av Madmax triologin.
 
Imorgon ska jag till frisören på förmiddagen, känner att jag behöver fräscha till håret innan jag åker. Efter det blir det ett allra sista träningspass på Sportlife och sen ska jag fixa det sista med packningen. På kvällen blir det semlor och mys med familjen. Kan inte fatta att det blir sista natten i min egen säng på ett bra tag...  
Till top