jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Abu Dhabi

Allmänt Permalink1
Hejhej!
 
Sedan halv 7 i morse har vi nu varit på flygplatsen i Abu Dhabi. Vi bestämde oss för att stanna här och inte gå från flygplatsen, ifall det skulle bli problem att ta sig tillbaka och så. Flygningen till Amsterdam gick bra (och väldigt fort - vi satt och pratade hel vägen) och även den hit gick bra. Nu väntar vi på planet, som ska gå kl 22 ikvll. 15 timmars väntetid är ganska lång tid... Vi har ätit både frukost och lunch, suttit och pratat, kollat i lite butiker, spelat kort, druckit kaffe (som gör att jag måste gå och kissa typ hela tiden, hehe) och ätit god mintchoklad som jag fick på min födelsedag!
 
Jag har också (äntligen!!) fått svar om min tyskakurs - jag får läsa den! Jippi! Så kul att till slut få besked och det känns jättebra! Jag laddar med att läsa lite i en tysk bok jag har med mig medan vi väntar.
 
Det var väl det jag ville säga typ. Och lite tidsfördriv att blogga lite när man väntar så länge.
 
Skriver igen när vi kommer fram till Perth - tills dess, ha det fint!
 
Kramkram
#1 - - Amela:

Grattis Josse..önskar dig även lycka till med tyska..
Hoppas att ni två sover bra nu och blir rätt utvilade imorgon..älskar är..Amela

Svar: Tack, ska bli väldigt kul med tyska! Jag har vaknat och ätit frukost, men Dennis sover fortfarande och klockan är efter 2, så man kan väl säga att vi var rätt så trötta... Kram på er!
Josefine

Till top