jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Back to Perth

Allmänt Permalink0
Igår, något försenade, landade vi i Perth efter en ca 11 timmars lång flygning från Abu Dhabi. Josh väntade på oss för att hämta oss, det var kul att se honom igen! Vi åkte till huset och var där runt halv 4 på eftermiddagen. Kändes skönt att vara framme efter en så lång resa. Vi vilade lite, sedan gick vi för att handla lite mat för helgen innan 5 då affärerna stänger på lördagar. När vi sedan kom tillbaka ordnade vi lite tonfisksallad till middag, sedan tog vi det mest lugnt resten av kvällen innan vi la oss. Duscha hann vi i alla fall också göra, det var skönt! Min hud blir extremt torr av att flyga så länge, så får ta några dagars recover nu och smörja mig ordentligt, men jag ska nog få ordning på det! Jag somnade gott och gick inte upp förrän runt halv 1, Dennis sover fortfarande...
 
Idag ska vi bara packa upp, så vi kan ta det rätt lugnt. Imorgon börjar skolan, jag har två föreläsningar, mellan 13-15. Rätt gott med sovmorgon och mjukstart!
 
Så, då vet ni att vi är framme nu och att vi mår bra men är trötta.
 
Ha det fint så hörs vi snart igen!
Till top