jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Hejdå Sverige

Allmänt Permalink0
Nu åker jag snart tillbaka till Australien igen, efter att ha haft en fantastiskt underbar sommarmånad här hemma i Sverige. Just nu känns det lite sådär att åka tillbaka - med så fint väder som det har varit och allt som vi har hunnit göra. Jag kommer alltid att komma ihåg den här tiden med ett leende. Men för att "trösta" mig själv nu när det känns lite trist att lämna sommarvärmen och alla goa människor så får jag tänka att det snart blir höst och regn här och att då kan det vara skönt med lite australiensk värme! 
 
Flyget från Landvetter går kl 18.15 så vi ska åka hemifrån runt kl 15. Vi kommer fram på lördag kl 13.10 lokal tid i Perth. Det blir en lång flygning, men det ska nog gå bra! Nu innan vi åker blir det god lunch som pappa står och lagar - fisk! Ska bara lyckas stänga resväskan innan vi åker också...
 
Mys på filten i gräset när vi var i Trollhättan i lördags
 
 Paus på en strand under paddlingsturen med mamma
 
 Jag som sjökapten på nya båten!
 
 God middag på båten - en underbar kväll!
 
 Bildbevis - mamma och jag badade i havet!
 

Det var några härliga bilder som jag kände för att bjuda på. 
 
Hejdå Sverige på ett tag. Vi ses snart igen!
 
 
Till top