jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Underbara dagar

Allmänt Permalink0
Nu har det blivit dåligt med uppdatering igen, men det är för att det har varit mycket på gång! Till exempel har jag fyllt 20 år, så det har varit födelsedagsfirande - blev en väldigt lyckad dag! Sedan har det varit familjedag i Trollhättan - en superfin dag blev det i lördags då vi tittade på fallen, promenerade längs slussar och fikade på en filt i gräset. Så mysigt! Igår och idag har det varit båttur och övernattning i (nya) båten, första gången för både mig, mamma och pappa. Har varit så mysigt verkligen, pangdagar! Badat, solat, läst, spelat spel och myst. Nu ikväll blev det Lotta på Liseberg igen, det blev lyckat det med. Jag, Caroline, mamma och Bosse gick tillsammans. Strålande väder och go stämning! Det gillar vi! Nu tänkte jag strax lägga mig, men tänkte bjuda på några härliga bilder först.
 
Mamma och pappa äter mjukglass i Trollhättan
 
 Gamla slussar, ur bruk
 
 Pappa badar från båten
 
 Solnedgång 
 Frukost på båten
 

Sådär, det var en liten uppdatering i alla fall! Njuter till fullo av dagarna....
 
Godnatt!
 

 
 
Till top