jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Western Australia Day

Allmänt Permalink0
Hej på er!
 
Idag är det Western Australia Day, det innebär public holiday - men vi har ju studielov så vi är lediga ändå! Vi har varit och handlat mat och pluggat. Till lunch gjorde vi oss varsin tonfisksbaguette - var så himla gott! För en gångs skull unnade vi oss att kolla på lite tv när ni åt också, vi tittade på ett frågesportsprogram, rätt så kul! Dennis kunde förstås svaren på nästan varenda fråga! Duktiga Dennis! Jag tyckte frågorna var svåra och de svarade jättefort så hann knappt med, hehe. 
 
Min tonfiskbaguette
 Dennis ser ganska nöjd ut!
 

Jag gick precis in och kollade om jag hade fått resultatet på en av mina uppgifter - en uppsats - som jag väntat på, och resultatet var inlagt och det hade gått riktigt bra så är nöjd och glad!
 
Nu är det dags att göra lite middag, blir korvgryta, sedan ska vi nog köra ett sent träningspass på gymmet innan vi går och lägger oss. Kör inte sen kvällsträning så ofta så det ska bli gött!
 
Måste bara säga också att rosorna jag fick av Dennis på vår 5-års dag stod sig i en hel vecka och var jättefina! Blev verkligen glad av att få dem, älskar blommor! Nu har de dock vissnat, men de var fina länge <3
 
 
Ha det nu fint så hörs vi snart igen! 
 
 
Till top