jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Härlig dag!

Allmänt Permalink1
Denna helgens väder har varit raka motsatsen till förra veckans storm! Det har varit sol, blå himmel och varmt. Jätteskönt! Igår blev det en go promenad, annars en rätt lugn dag. Idag har vi varit i Kings Park och det har nog blivit ca 4 timmars promenad totalt, en hel del alltså. Men jätteskönt verkligen. Vi gick bl.a. till ett stället i parken som heter "Naturescape", typ som en naturlekplats. Väldigt skoj!  Där klättrade jag i träd, vi gick runt och vi lekte. Föruom det gick vi vidare runt i Kings Park och åt glass, gick upp i ett torn som heter "DNA Tower", gick till en bro där det var fin utsikt över staden m.m. Så här kommer en härlig bildbomb!
 
Jag uppe i ett torn i Naturescape parken
 
Dennis hittar en bro där vi kan gå över...
 
Barn som leker i vattnet i Naturescape parken
 
Rolig metall-grej - kräver en rolig pose
 
Labyrint i Naturescape - Dennis ser farlig ut...
 
Man kan smyg-gömma sig bakom hörnet och sen kika fram...
 
Klätterapa som vågat sig upp en bra bit...
 
Närbild - högt upp i trädet!
 
Dennis försöker hålla balansen i repen.... Vildmarkslek!
 
Glad tjej med blomma i håret och glass
 
Gott med glass i solen!
 
DNA Tower i Kings Park
 
Jag uppe i DNA Tower
 
Panoramabild över utsikten från Lotterywest bron i Kings Park
 
På Lotterywest-bron i Kings Park, fin utsikt!
 
Sådär, det var allt lite bilder det! 
 
Hoppas att ni har haft en fin helg! Hoppas att ni har varit och röstat också!
 
Kraaaam
 
 
 
#1 - - Amela:

Hej Josse!
Du ser så vackert ut..härligt att se dig på de fina bilderna..ha det bara bra..kramar,Amela

Svar: Hej Amela! Tack, det härliga vädret bidrog verkligen till en fin dag och två glada ungdomar! Ha det bra ni med! Kram Josefine
Josefine

Till top