jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Påskbrasa

Allmänt Permalink0
Det blev en "påskbrasa" ändå, mamma och pappa fick fyr på elden (efter att ha försökt för några dagar sedan och då gick det inte). 



 
Mamma och pappa gjorde det mesta jobbet, men jag var ute en stund och hjälpte till att dra grenar till elden. Jisses vad varmt det var! Men det var skönt att komma ut lite. Jag satt en stund efteråt och tittade på innan jag gick in, då fick jag syn på två ekorrar också.
 
Påskliljor har vi fått i rabatterna också.

Nu har vi ätit lite påskmiddag tillsammans hela familjen, det var gott. Innan dess var jag så himla trött att jag la mig på soffan och vilade en stund. Men nu är det bättre i alla fall, men ska lägga mig tidigare ikväll så att jag får sova ordentligt. Försöker fatta våra instuderingsfrågor inför tentan, det känns ju bra att han har tagit med saker som han inte har gått igenom...
 
Nåja, ha det fint!
 
 
 
 
 
Till top