jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Kroatien om 10 dagar!

Allmänt Permalink4
Har kanske glömt att skriva det, men vi har beställt en resa till Kroatien! Det blir till Opatija, i norr. Vi ska vara där i en vecka. Ska bli så skönt och kul! Vi åker två dagar efter min tenta, som är fredag nästa vecka, så det blir alltså nästa söndag. Känns efterlängtat och kommer vara en välförtjänt semester. Åh va skönt! Längtar så!!

 
 
Nu ska jag lägga mig, kram och godnatt!
#1 - - Ella Isbjörn:

Åh vad härligt!!! Jag har varit i Opatija och det är verkligen fantastiskt vackert :) Och så himla skönt med en resa direkt efter tentan så att man verkligen känner att sommaren kommer igång och det inte bara är en till helg liksom!

Svar: Ja, verkligen, det ska bli jätteskönt! Det är himla fint där :) Absolut, blir verkligen skönt att åka efter tentan och en bra start på lovet! :)
Josefine Nielsen

#2 - - Anna Pettersson:

åh vad skönt, jag åker till usa om 70 dagar :)

Svar: Ja verkligen, det ska bli jätteskönt! 70 dagar är inte så långt heller, hoppas du får kul i usa när du åker dit :)
Josefine Nielsen

#3 - - ronja:

åhh så härligt!

Svar: Mm, absolut :)
Josefine Nielsen

#4 - - Michailas:

Åh vad härligt :D

Till top