jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Räkmacka

Allmänt Permalink2
Ikväll blev det räkmacka och vin. Gott! Är det fredag så är det.
 
 
Imorse var jag på återbesök hos Synoptik för de nya linserna jag fick när jag var där för två veckor sedan. De satt fint och jag tycker att de har känts bra på, så ska behålla dem och starta ett linabonnemang där. Och nåt som är väldigt bra: jag fick beställa ett par solglasögon, slipade i min styrka, för 0:- (!!) Snacka om bra erbjudande! Det blev ett par RayBan-bågar, hoppas de kommer snaaart! (skulle ta ca 10-14 dagar)
 
Var även på klädkällaren efter det och kollade på jacka till Dennis och byxor till mig. Hittade två par vita byxor/jeans som jag köpte hem på öppet köp - får se om jag behåller båda eller lämnar tillbaka ett par. Båda satt som en smäck! Köpte nya strumpor också.
 
Nu på eftermiddagen/kvällen gjorde jag tårtbottnar och förberedde morgondagens tårta - det är årsdag för mig och Dennis imorgon! Måste ju firas, och jag älskar tillfällen att få göra en fin tårta såklart, hihi!
 
Vi får se lite vad vi hittar på imorgon, på kvällen blir det Eurovisionfinal i alla fall. 
 
Ha en fin helg!
 
 
 
 
 
#1 - - Mikaela:

Så gott med räkmacka! :)

Svar: Mm, verkligen :)
Josefine Nielsen

#2 - - Åsa L:

Vi äter räkor rätt ofta, det är ju så gott!!

Svar: Ja, verkligen :)
Josefine Nielsen

Till top