jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Nya skor

Allmänt Permalink0
Idag har det inte hänt så mycket, jag har bara tränat och sedan tagit det lugnt. Väldigt skönt faktsikt. Kankse ska se på Champions League finalen mellan Bayern-Dortmund ikväll, har inte bestämt. Och måste köpa något till mamma för det är ju mors dag imorgon. Har en överenskommelse med syster...
Träningsdags
 
I brist på annat: en bild på mina nya skor! Två par för rabatterat pris = värt att köpa ett par vita eftersom vita inte brukar förbli vita så länge.. Så man får passa på och köpa vita när de är billiga :D Lite kul att en okänd person (en mamma med barnvagn) uppmärksammade de rosa skorna på bussen i fredags, hon tyckte färgen va fin och undrade vart jag hade köpt dem. Då blir man lite glad :)
 
Nya skor
Till top