jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Julklapp

Allmänt Permalink2
Jag glömde att skriva om att jag fick en så fin julklapp av Dennis igår. 
 
 
 
 
Ett så himla fint halsband. Blev jätteglad verkligen. Det kommer jag att ha på mig varje dag nu. Tack älskling <3
 
Måste också säga att jag just nu sitter och kollar på flightradar vart flyget befinner sig. Planet har kommit en bit från Perth. Känns kul och fräckt att kunna se och följa flyget. 
 
 
 
 
#1 - - sofia:

åh va fint!

Svar: Tack!
Josefine Nielsen

#2 - - A:

Åh va fin!
Kika gärna in på min blogg där jag har egna foton, dikter, tips och inlägg om livet i allmänhet.

God fortsättning!

/A

Svar: Tack! Kommer bli mitt nya favorithalsband.
God fortsättning till dig med!
Josefine Nielsen

Till top