jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Jim Carrey

Allmänt Permalink0
Igår kväll kände jag för att kolla på en rolig film, så det fick bli en av Jim Carreys senare filmer som jag inte sett innan - Mr Popper's Penguins. Åh, vilken himla rolig/gullig/söt/fin film! En av de bättre. Jim Carrey är ju så himla grym, han är ju bara som han är liksom. Ibland kan hans humor vara rätt så grov, vilket är kul om man känner för det just då, men denna var mer rolig och rumsren vilket passade perfekt igår. Satt och skrattade för mig själv flera gånger, hehe. Verkligen sevärd tycker jag.
 
 
På tal om Jim Carrey - hans senaste film Dum & dummare 2 har inte haft premiär här än, utan har det först imorgon - då ska jag troligen gå och se den på kvällen med en kompis! 
 
Idag ska jag åka in till skolan för att hämta ut betygspapper, kan ju vara bra att ha med hem liksom. Tänkte passa på att ta lite kort runt universitetsområdet och så också. Lite skumt att jag inte har gjort det än. Nåja, bättre sent än aldrig. Blir kanske ett strandbesök också, har inte bestämt mig om det än. 
 
Ha en fin dag!
Till top