jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Tur att jag är hemma den 15:e januari!

Allmänt Permalink0
Fick precis ett e-mail från ansvarig person för fysioterapeutgrogrammet vid Göteborgs Universitet om antagning osv, och att jag är välkommen till ett obligatoriskt upprop och registrening torsdag den 15:e januari (annars mister man sin plats!) Det stod dock att om man inte kan närvara så ska man kontakta dem och då är det okej. Men ändå! Jag hade räknat med att vårterminen börjar den 19:e januari (och även mailat för att få det bekräftat!) och att upprop och så inte skulle ske förrän dess! Himla tur att jag tog några dagar tillgodo när jag beställde min hemresa! Det blir upp och iväg det första jag gör när jag kommer hem då ju! Landar kl 17 på Landvetter på onsdagen, den 14:e januari. Tur att i alla fall själva utbildningen inte börjar förrän måndagen den 19:e, då har jag ändå fredag, lördag och söndag på mig att vila, packa upp och förhoppningsvis hinner jetlagen lägga sig lite. Puh, tur att jag fick reda på det nu i alla fall! 
 
Shit, om en vecka är jag hemma, känns sjukt...
Till top