jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Solprodukter

Allmänt Permalink0
Jag var nere på Kronans Apotek förut för att hämta ut mediciner och salvor och passade på att köpa lite solprodukter. Behöver stark solkräm nu till resan eftersom jag har så känslig hud. Köpte även after-sun. Det var 3 produkter för 2 så passade på att köpa en brun-utan- sol också. Får se om den funkar, brukar få lite spräcklig/ojämn färg när jag har testat med andra produkter. 
 
 
Bjuder på en bild från i söndags också, när jag skulle på bio.
 
(Ser ni det gul-bruna blåmärket i vänster armveck? Är sedan blodprovstagning - får ALLTID blåmärken efter det.. Som tur är är det nästan borta nu..)
 
Och här är en exklusiv (hehe) för-titt på mina fina RayBan solisar med slipat glas som hann bli färdiga innan resan vilket jag är så glad över!
 
 
 
Idag är sista dagen innan sista tentan för terminen vilket jag försöker att inte tänka på. Känns verkligen som att det kan gå hur som helst - beror på om de ställer de frågor jag har pluggat på och lyckats klara eller inte (hehe, som alltid såklart...)
 
Ha det fint!
 
Till top