jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Tvätta tygskor i tvättmaskinen?

Allmänt Permalink1
För några dagar sedan testade jag att tvätta ett par tygskor i tvättmaskinen i 40 grader. Hade fått ett tips om detta då de var så himla sketna. 
 
  
 
 
                 Före                                                   Efter
 
 
Tycker det blev ett rätt bra resultat faktsikt! Visst, skorna har ju ett par år på nacken, men de ser ju inte på långa vägar lika lortiga ut nu, utan jag kan använda dem utan att skämmas. De var ju mer gråa än vita innan tvätten liksom... Så detta kan man ju göra om vid behov! (Dock endast med tygskor antar jag)
 
 
#1 - - Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

Blev ju riktigt bra

Svar: Tack :)
Josefine Nielsen

Till top