jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Gomiddag

Allmänt Permalink1
Tänkte bara dela med mig av en bild på dagens middag bestående av ris, baconlindad kyckling och sallad.
Så gott!
 
 
Min favoritsallad har blivit delade körbärstomater och hackad rödlök ihop med olivolja och italiensk salladskrydda (sååå god, salladen når en helt annan nivå typ..) Idag blev det även sockerärtor till.
 
Mumsmums.
 
De va bara det. Plus att jag tänkte *skryta* med att jag hunnit både dammsuga och tvätta idag, samt träna! (Och laga mat, äta, plugga, boka läkartid, prata i telefon...) Superwoman style liksom.
 
Ha de gott!
 
#1 - - Dixi Wonderland:

Ser fantastiskt gott ut :)

Svar: Tack! :) Det var det också!
Josefine Nielsen

Till top