jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Höstväder

Allmänt Permalink0
Vart ute på en härlig promenad i det vackra vädret. Kan inte alla höstdagar vara såhär? 
 
 
Helt underbart. 
 
Imorgon blir det skolan igen, känner att jag mår så pass bra. På kvällen blir det även något nytt - ska nämligen börja som instruktör/hjälpreda vid vattengympapass på måndagkvällar. De sökte fysiostudenter och jag hörde av mig och de ville ha mig. Så kommer tillsammans med en tjej från termin 5 (tror jag) som redan hållt på med detta i ett år att leda och hjälpa till. Ska bli väldigt spännande och kul! Väldigt bra erfarenhet tänker jag.
 
Sedan har jag ju gått kurs till diplomerad massör och behöver nu genomföra 20 helkroppsmassager (60 min) inom 3 månader, så behöver sätta igång med det så snart jag kan också. Första kunden blir nog mamma, under veckan någon gång. Ska bli spännande det med.
 
Ha en fin söndag!
 
 
Till top