jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Kamelridning

Allmänt Permalink1
Tro det eller ej, det blev trots allt lite kamelridning för min del ändå...
 
Jag på goa Heidi
 
Sahara tyckte att det var väldigt smaskigt med blad...
 

Känns jättekul att det blev ett sista litet äventyr för min del. Det var lite skumpigt i början, men sedan bara mysigt. Väldigt snälla, men matglada kameler som ville stanna överallt och smaska på mumsiga blad. Kändes som att man satt jättehögt uppe också, fräckt! Hur som helst en väldigt kul upplevelse!
 
I morgon ska jag upp tidigt för att åka till stranden med Katie och surfa! Wiiiie!
 
Därför ska jag packa lite till och börja med städningen nu ikväll tänkte jag.
 
Ha det fint!
 
Kraaam
 
#1 - - Anonym:

Sååå gött att se och läsa !

Take care !

/M

Till top