jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Släktträff

Allmänt Permalink0
Nu är vi hemkomna efter släktträffen i Småland. Vi kom hem igår kväll och resan hem gick bra (och snabbt). Det har varit väldigt kul att träffa alla släktingar! Mycket mat har det blivit, tror målet var att alla skulle rulla hem efter träffen, hehe... Men gott har det varit! Synd att vi inte haft så fint väder som vi brukar, det har regnat en hel del, så vi fick vara inne en hel del. Och så är det ju myggen och knotten... Men mysigt och kul att träffa alla som sagt!
 
Guldgrävarstugan vid vandrarhemmet där mamma, pappa och jag bodde
 
Jag sov i bäddsoffan
 
Sött litet lusthus vid promenadslingan runt sjön
 
Midsommarlunch
 
Dans runt en mycket liten midsommarstång i regnet
 
Söta grisar vid Klasatorpet där midsommarfirandet hölls
 
Som sagt,en liten men söt midsommarstång
 
Örtträdgård vid Klasatorpet
 
Söta små hästar
 
Överblivna jordgubbar fick hamna på frukostyoghurten...
 
Fina hästar vi Skurebo
 
Konstgjord sjö vid Skurebo
 
Pannkaksfika
 
Middagsbuffé på Grimsnäs - så gott!
 
 
En hel del god mat blev det alltså, och då hade jag inte med bilder på grillningen (och den suuupergoda mangosalsan!!) eller fikat där alla familjer hade bakat kakor. Folks sockerchockar efter det...
 
Ett lyckat släktkalas blev det!
 
Ha det fint!
 
Kraam
Till top