jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Hemma

Allmänt Permalink2
Nu är jag hemma igen. Åkte till skolan, lämnade alla kursböcker, köpte biljett till studentfesten och fick reda på mitt betyg i samhäll c. Sedan åt jag, Angela och Josefine lunch på stan, det va mysigt :) Jag va så sugen på pasta och visste att jag hade ätit en pastarätt på Kopps som jag kunde äta, men när vi kom dit visade det sig att de inte hade någon pastarätt som jag tålde längre :( Så fick ta kyckling med bulgur och sallad istället, men det var i och för sig också gott så ska inte klaga :) Efter det åkte jag till Kungälv på linskontroll och det gick bra. Ska nog dock göra ett uppehåll i den automatiska leveransen av linser som jag får varje månad via Linsboxen för jag har flera månadsförbrukningar av linser hemma som jag inte har använt än, hehe. 
 
Ojoj, 6 månader närmare bestämt...
#1 - - Caroline Lindfors:

SV: Tack så mycket, detsamma!!

#2 - - sara:

svar: åh tack så mycket för att du skrev! nu förstår jag:D kram

Till top