jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Torsdag

Allmänt Permalink0

Jag stannade hemma från skolan idag, för jag ska gå på ett studentutspring 12.30 så kände att det skulle bli lite stressigt annars. Det är min gamla skola som jag bytte från efter ettan som tar studenten idag så känner lite folk såklart.

 

 

Har gjort en botten till en tårta nu på morgonen som jag ska ha med till Dennis student som är imorgon.

 

I brist på annat: bilder från när jag, Dennis, Troj och Alexandra tältade i Eskilstuna 2011 (det är bl.a. de som tar studenten idag! Så tänkte att bilderna har någon koppling till dagen i alla fall!) 

Tält
Mys med tända ljus i tältet på kvällen
Korvgrillning på campingplatsen
 

Lite nostalgi! Var en härlig liten semester det där...
Till top