jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Kort update

Allmänt Permalink0
Hej på er!
 
Vill bara säga att jag fortfrande lever, läget är under kontroll - jag har bara inte haft tid att uppdatera bloggen. Ledsen för det. Har haft och har mycket plugg, så det får prioriteras. Men här kommer en kort summering av helgen: Vi har sovit, ätit, handlat mat, tränat, skypat, kollat på film och pluggatpluggatpluggat. Väldigt kortfattat, men det är det vi har gjort. Vi tänkte egentligen åka till stranden på söndagen, men det hade tagit typ hela dagen och vi kände att vi behövde plugga så stannade hemma istället. Denna veckan har Dennis väldigt mycket i skolan, medans jag har massa till nästa vecka. Så vi båda har rätt så fullt upp. Idag är jag hemma och pluggar och imorgon har vi inga lektioner för det är ett speciellt event på skolan som kallas Prosh. Men elen här i huset kommer att vara bortkopplad imorgon så kommer inte kunna plugga hemma (mitt databatteri håller typ bara trekvart eller något), så ska åka in till skolan och plugga istället. Ska nog gå på yogan imorgon också. Så, det var en liten update i alla fall.
 
Jag skriver nästa gång jag har tid, vet inte riktigt när det blir, så ha lite överseende med om det dröjer. 
 
Tänker på er alla där hemma!
 
Ha det fint!
Till top