jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Film-time

Allmänt Permalink0
Igår kväll såg jag filmen intouchables (en oväntad vänskap). Det var verkligen en bra film, bra budskap och story men också rolig. Jag har velat se den länge men det har inte blivit av, så jag är glad att jag såg den igår äntligen! 
 
Idag har varit en chill-dag - inte gjort så mycket, mer än att jag var och tränade på gymmet, vilket kändes gött, och så var jag och handlade. Det enda jag har behövt handla hittills har varit bröd, smör och sojamjölk - annars har det funnits rester över. Jag får ju tänka över rätt noga vad jag köper nu, för jag vill inte att det ska bli så att jag inte hinner äta upp det och därför få slänga det. Näe, allt som finns i frys, kyl och skåp ska ätas först! Sedan har jag spelat pokemon och lite annat. Nu ska jag läsa lite, sedan ska jag se en film - Cable Guy, med Jim Carrey. 
 
Imorgon ska jag träffa Katie - vi ska till stranden och sedan käka! 
 
Ha det fint!
Till top