jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Kvällspromenad

Allmänt Permalink0
Skönt med en kvällspromenad, den sista runt Yokine Regional Space för 2014. Det är skönare att gå ut runt kl 19, då solen håller på att gå ner och det är lite svalare (dvs runt 20-25 grader). Det är också den tiden papegojorna älskar att visa sig! Såg massor av demikväll! Det kommer ja verkligen att sakna.
 
 
Mina fina australienshorts. Jajemän. Tror aldrig jag har haft så mycket färg som jag har nu heller, brukar alltid vara en blekfis. Men nu har jag väl typ en sån färg som en standard-svensk får typ första sommarveckan eller nåt... Haha, men det är alltid nåt i alla fall! Nymålade fina tånaglar dagen till ära också. Fint ska vara fint!
 
 
Nu ska det bli lite middag innan det är dags att åka in till stan!
 
Ha en fin dag!
 
Till top