jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Nyårslunch

Allmänt Permalink0
Idag är sista dagen på 2014. Jösses vad fort detta året har gått! Men väldigt händelserikt och roligt!
 
Jag var iväg på lunch med Aleisha förut, vi åkte in till stan och åt kinesiskt, gott! Väldigt kul att träffas, vi pratade om massa olika grejer.
 
 
 
Nu ska jag ut och promenera i det fina vädert tänkte jag. Känns lustigt att tänka att ni hemma i Sverige inte kommer fira nyår förrän typ när jag vaknar upp imorgon (7 timmars tidsskillnad, och många kommer väl festa ända in på småtimmarna...) Så om jag vaknar vid kl 7 imorgon (vilket inte är omöjligt, har av någon anledning vaknat 7-8 de senaste dagarna trots att jag lagt mig sent) så vet jag att det är nytt år för er också!
 
 
 
 
 
Till top