jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Roadtrip!

Allmänt Permalink1
Här kommer ett inlägg om highlightsen från resan, som var måndag 8/12 - fredag 12/12. Totalt har vi kört en rätt lång sträcka - runt 180 mil, varav jag bidrog med ungefär 45 mil *stolt* ! Det har varit en grymt rolig och händelserik resa och vi är så nöjda och glada!
 
Dag 1, Måndag
 
Yancheap National Park
 
 
 
The Pinnacles Desert
 
 
 
 
Dag 2, Tisdag 
 
Mandurah Beach
 
 
 
Busselton Jetty
 
 
 
Dag 3, Onsdag
 
Margret River
 
 
Margret River - Prevelley Beach
 
 
Prevelly Beach - Surfers Point
 
 
Jewel Cave
 
 
 
 
Cape Leeuwin Lighthouse
 
 
 
 
Pemberton - The Gloucester Tree
 
 
 
 
 
 
Dag 4, Torsdag
 
Pemberton - The Cascades
 
 
Valley of the Giants - Tingle Trees
 
 
 
Valley of the Giants - Tree Top Walk
 
 
 
Albany - Mt Clarence
 
 
Albany - Mt Adelaide - The Princess Royal Fortress (outdoor military museum)
 
 
Albany - Middleton Beach
 
 
Albany - The Old Farm
 
 
Albany - Dog Rock
 
 
Albany - The Brig Amity
 
 
 
Dag 5, Fredag
 
Hemresa och inlämning av bilen.
 

Så, det var lite höjdpunkter i bilder från vår resa det! Får ta och berätta om vad allt detta är sedan när jag kommer hem, men det har varit en hel del coola saker som sagt. 
 
Ha det fint!
 
Kramkram
 
 
 
 
 
#1 - - Bjarne:

Fantastiska bilder! Säkert en riktig höjdarupplevelse, då menar jag inte bara promenadstråken högt uppe i trädtopparna.
Vill se mer och mer av era bilder!

Svar: Tack pappa!! Verkligen, du kommer att få se mer och mer, jag har över 400 bilder bara från vår roadtrip... Ska bli så kul att få visa mer!!
Josefine Nielsen

Till top