jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Snäcksamling

Allmänt Permalink0
När vi var på Scarborough Beach senast så plockade jag på mig lite fina snäckor. 
 
 
Lite märkligt, för när jag räknade dem så var det exakt 40 stycken. Jag tänkte ta med dem hem och pyssla fram en fin ram med snäckor runt. De tar inte så stor plats förresten, för de är rätt små. För att jämföra, bilden nedan är mitt lillfinger...
 
 
För övrigt har jag sällskap av min fina koala-nalle som sitter på Dennis kudde och myser. Känns hemtrevligt.
 
 
Annars då? Det känns helt okej, så länge jag sysselsätter mig. Kommer få spader om jag bara sitter inne i ett stort tomt hus själv. Så jag har varit och tränat på gymmet, det kändes riktigt gott och välbehövligt. Handlat bröd och smör. Sedan har jag grejat och donat lite här i huset. 
 
Ikväll ska jag faktiskt ut - på middag och bio med en kompis. Ska bli kul! Så nu måste jag duscha och lite sånt.
 
Ha det fint så hörs vi! 
 
 
 
 
Till top