jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Tillbaka från paus

Allmänt Permalink0
Jag har haft en rätt så lång paus nu på mer än ett halvår. Har inte direkt haft någon lust att skriva något och det har inte hänt så mycket sedan studenten. Jag har jobbat under både sommaren och hösten och sysslat med lite annat. Men nu! Nu är det snart dags för mig att dra iväg på mitt livs äventyr - jag ska till Australien och plugga! En treårig kandidat blir det. Jag åker tillsammans med min pojkvän som också ska plugga. Vi åker den 29:e januari, från Landvetter till Perth med mellanlandning i London och Hong Kong. Det blir en lååång flygresa med tanke på att det längsta jag åkt tidigare är ca 5 timmar och nu blir det mer än ett dygn...Men det ska bli så himla kul och spännande!! Så nu framöver blir detta en blogg som kommer att handla om min tid i Australien. Framför allt så att familjen kan hålla lite koll på hur jag har det och vad jag gör :) Längtar såå mycket! :D
 
Follow your heart
 
Till top