jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Härliga sommardagar

Allmänt Permalink0
Hejhej!
 
Nu har jag inte skrivit något på nästan en vecka - för jag njuter till fullo av de fina dagar som är nu, vill inte bli sittande vid datorn då inte! Så tänkte inte skriva långt nu, utan det blir nog ett längre inlägg med lite härliga bilder lite senare, kanske någon dag när/om det regnar eller så. Men det har i alla fall bland annat blivit båttur, Instön, Liseberg, träffa kompisar och plocka hallon.
 
Vilken värme det har varit idag! Jag och mamma tog en cykeltur och handlade, det var så skönt när det blåste och svalkade lite. Nu på kvällen grillade vi - det blev så gott! En grillraket, lite olika goda grönsaker och svamp, färskpotatis och en himla god sås. Vi satt ute på altanen och åt. Underbart! Det är dagar som dessa som man lever för. 
 
Imorgon ska mamma och jag ut till Marstrand och paddla kajak. Ska bli så kul! Kanske blir det ett dopp om det är samma värme imorgon som det har varit idag. 
 
Ha det fint så hörs vi!
Till top