jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Amerikanska pannkakor

Allmänt Permalink1
Till frukost idag blev det goda amerikanska pannkakor. De är lite mindre och tjockare än vanliga pannkakor, men så himla goda! Vi la oss tidigt igår och vaknade tidigt också, och när man har lite extra tid på morgonen så kan man ju lyxa till det med något gott till frukost. Det var Dennis som gjorde våra amerikanska pannkakor, och de blev väldigt smarriga. När vi gör vanliga brukar det vara jag som gör dem. Men nu var det som sagt Dennis. De blev så himla mättande också! Lönnsirap och glass till, man får ju gå "all in". 
 
Amerikanska pannkakor
 
Det blev 4 pannkakor till mig och 6 till Dennis. Gott gott! Nu ska jag ta och plugga lite, men senare kommer ett till inlägg om dagen. Vi har nämligen varit och besökt ett nytt ställe idag...
 
 
#1 - - Josefine ♔:

Gud så gott! :D

Svar: Japp, verkligen :)
Josefine Nielsen

Till top