jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Lov!

Allmänt Permalink0
Hejhej!
 
Nu är det lov. Eller tekniskt sätt börjar inte mitt lov förrän imorgon eftermiddag eftersom jag jobbar imorgon, men ändå. En veckas skolfria dagar, det ska bli skönt! Blir visserligen lite plugg, men vi ska nog hinna med lite annat skoj också. Till att börja med ska vi åka till Rottnest Island på söndag, det blir en heldag där - ska bli så kul! Hoppas på fint väder. Förutom det tänkte vi hinna med att ta tåget till en nationalpark utanför Perth och kanske hinner vi även med att åka till ett annat ställe en annan dag under lovet där det finns en koalapark. Hade vart kul!
 
Just nu kom jag precis hem från skolan och sitter och smuttar på en god smoothie med päron och kiwi, mums! Ska träna sedan, men har inte bestämt mig för om det blir en joggingrunda, en powewalk eller gymmet. Får se... Till middag blir det nog tacos, gott gott! 
 
Imorgon på jobbet ska jag förmodligen åka med projektassistenten till stället där eventet ska hållas i november i Kings Park. Vi ska kolla hur det ser ut, vad som finns på plats, vart bord och annat ska stå osv. Blir kul med lite omväxling från att bara sitta på kontoret. 
 
För övrigt har jag fått tillbaka resultaten på båda mina "mid-semester exams" - och det gick bra på dem så är nöjd! 
 
Har nog inget direkt mer att skriva just nu, så får bli när jag kommer på något nytt intressant att berätta om. 
 
Kraam
 
Till top